sutlac yapimi videolu anlatim

Sütlaç yapımı videolu anlatım ile sizlere güzel bir kalitede sütlaç yapımını anlatacağız.Bu konumuzda sütlaç yapımı videolu anlatım ile kendiniz hazırlayabilceksiniz.Bayanların rağbet göstereceği bir konu olacagına eminim her hangi bir sorunuz olduğunda konuya yorum atarak bizlere sorununuzu anlatabilirsiniz hemen size bir çare bulalım. :)  

Malzemelere geçelim;

 1 kg soğuk süt
2 çay bardağı pirinç
 1 litre su
3 yemek kaşığı pirinç unu
2,5 su bardağı toz şeker
 Ve tarçın  
Hazırlanışı nasıl diye sorcak olursanız bu şekilde;
Pirinci yıkayıp su ile ateşe koyun. pirinçler uzayıp suyu çekene kadar kaynatın, soğuk sütü ekleyin. 1-2 defa karıştırıp, kaynamasını bekleyin. Bu arada bir kasede pirinç ununu 1 su bardağı soğuk su ile ezin. tencerede kaynamakta olan sütten 1-2 kepçe alıp kaseye ekleyin. (pirinç unu ılınmış olmalı). pirinç ununu tencereye ekleyin, arasıra karıştırarak 10 dakika kadar pişirin. 2,5 su bardağı toz şekeri ilave edip karıştırın ve 1-2 taşım kaynatın. sütlacı kaselere paylaştırın. soğuyunca üzerlerine tarçın serpin.Afiyet olsun.Konumuzu okuyanlar yorum bırakırsa çok seviniriz.

Aşağıda videolu anlatım verilmiştir.Dinlerseniz sizin yararınıza olur.Videolu anlatım bizim verdiğimiz tariften farklidir.

  Son olarak video ile sütlaç tarifi anlatımı;
 
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :
 
Tüm Hakları Saklıdır
2014 Sütlaç tarifi - En kolay Sütlaç Tarifi
Tema Yapımcısı